Palm-Cove deel 2 - Reisverslag uit Palm Cove, Australië van AustralieTasmanie2014 - WaarBenJij.nu Palm-Cove deel 2 - Reisverslag uit Palm Cove, Australië van AustralieTasmanie2014 - WaarBenJij.nu

Palm-Cove deel 2

Door: Frans en Annie

29 Mei 2014 | Australië, Palm Cove

Donderdag 29 mei,
Vanochtend uit geslapen tot 8.00 uur, ontbeten op de kamer en daarna een wandeling maken richting Kewarra Beach. Het is Hemelvaart dag in Nederland dus dachten wij maar een stevige wandeling van 3 uur gemaakt lang het strand .Vandaag onze training weer gehaald. Het was erg warm en de zon was heet. Na de wandeling koffie en een pancake gegeten hadden we verdiend . Boodschappen gedaan want vanavond gaan we typisch "Ozzie" eten op het strand . Overal staan Elektrische BBQ met picknick tafels dus dat moet lukken. In de middag hebben we bij het zwembad vertoefd lezen en luieren. Later in de middag mijn verhalen bijgewerkt en toen naar het strand. Het weer was veranderd het waaide behoorlijk maar wij gaan BBQ . Het is allemaal gelukt de hamburgers met brood en sla waren lekker. Na het eten nog even bij het strand gezeten uit de wind en toen terug naar de kamer. Vroeg naar bed want morgen gaan we naar de Great Barrier Reef en worden om 6.45 uur opgehaald .
Vrijdag 30 mei,