Airly Beach - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van AustralieTasmanie2014 - WaarBenJij.nu Airly Beach - Reisverslag uit Mission Beach, Australië van AustralieTasmanie2014 - WaarBenJij.nu

Airly Beach

Door: Frans en Annie

01 Juni 2014 | Australië, Mission Beach

Zondag 1 juni,
Het gaat hard met onze vakantie het is juni. We hebben een heerlijk ontbijt gehad. De eigenaren kwamen nog even bij ons zitten en gaven nog tips voor onze reis naar Airly Beach. Voordat we gingen vroegen ze ons om een prikker op de landkaart te zetten waar we vandaan kwamen. Ze hadden in de hal van alle werelddelen een landkaart hangen en alle gasten die bij hun hadden gelogeerd lieten een prikker achter waar ze vandaan kwamen. Er waren al veel Nederlanders ons voor geweest. In de tuin hadden ze een wegwijzer hangen hierop hebben wij Arnhem op geschreven ligt 15.864 km van Luciana Lodge af. De reden was dat ze geen logboek hadden maar dit als alternatief en dit blijft langer in je geheugen denk ik. Afscheid genomen en aan onze lange reis naar Airly Beach begonnen het is 7,5 uur rijden en het is met 550 km onze langste rit van deze vakantie. 7.30 uur vertrokken en wij waren om 15.00 uur met een tussenstop op plaats van bestemming. We zitten buiten het centrum in een Best Western hotel. Wij werden gastvrij ontvangen en omdat we Dutchies zijn kregen we een grote kamer. De reden was dat hun zoon in Nederland woonde en over twee weken ging trouwen. Ze gingen naar Nederland en waren er helemaal vol van . We hebben het hele verhaal aangehoord prachtig . Wij hebben boodschappen gedaan ,zelf gekookt gebakken aardappelen, vlees en heerlijke sla. Vanavond weer vroeg slapen want morgen om 6.00 uur worden we opgehaald voor een tour naar Whitehaven & Daydream Island. Morgen laten we ons verrassen .

• 01 Juni 2014 - 23:15

Birgit:

Hoi Annie en Frans,

Tjonge ,...wat een avonturen hebben jullie allemaal weer beleefd, geweldig! Het zien van al die mooie dieren en natuur. En dat Frans met zijn slechte knieën ook zoveel wandelt, fantastisch. Bergen met indrukken hebben jullie vast en daarnaast heel lekker gegeten zo te lezen! Het lijkt mij bijna, dat jullie toe zijn aan vakantie als jullie terug zijn. Maar geniet nog maar heerlijk!
    Hier is alles goed (behalve met die geel-zwarte jongens hoor Annie. Jouw zingen heeft niet geholpen helaas.)
    Groetjes,

Birgit

• 02 Juni 2014 - 11:09

Kris:

Hoi Annie en Frans,
    Leest alsof jullie een super gave vakantie hebben down under, heel veel plezier nog de laatste paar weekjes! Ik heb vrijdag Esthers appartement eindelijk bewonderd: ook super gaaf! Wel ietsje minder lekker weer dan in Australie das net een beetje jammer :-)
    Groetjes,
    Kris