Beechworth - Reisverslag uit Beechworth, Australië van AustralieTasmanie2014 - WaarBenJij.nu Beechworth - Reisverslag uit Beechworth, Australië van AustralieTasmanie2014 - WaarBenJij.nu

Beechworth

Door: Frans en Annie

06 Mei 2014 | Australië, Beechworth

Dinsdag 6 mei,
Wij zijn na het ontbijt vertrokken richting Beechworth.. Het is een lange rit dwars door de Snowy Mountains. Onderweg zie je prachtige alpenweiden . Onderweg nog kangoeroes gezien gaaf man. Aangekomen in Beechworth ,het is een charmant dorp met een gezellig centrum. Je gaat terug in de 19e eeuw. De honingkleurige gebouwen stralen een en al geschiedenis uit . Het is een dorp waar vroeger de goudkoorts heerste. We hebben bij de bekende en lekkerste Bakery broodjes gehaald voor de volgende ochtend . Als je hier binnen stapt wil je alles wel mee nemen zo lekker ziet het eruit. Maar we hebben ons ingehouden en alleen de broodjes gekocht. Verder het dorpje door gewandeld en in ons verblijf de was etc. gedaan; moet ook gebeuren. In de avond wandelen we terug naar het dorp en zoeken een restaurantje op waar we wat kunnen eten.

• 08 Mei 2014 - 16:51

Jolande:

Hoi Annie en Frans,
    Ik heb net de verslagen van de afgelopen 1,5 week gelezen en hiervan weer genoten. Het is zo leuk om te lezen dat jullie er zelf ook zo van genieten. Het is maar goed dat je een reisverslag maakt, anders weet je straks gewoon niet meer wat je hebt gedaan en gezien. Zoveel verschillende ervaringen doen jullie op. Heel veel plezier weer en heerlijk genieten! Hartelijke groeten van Jolande